لیزر آراف فارکشنال

لیزر آراف فرکشنال

لیزر آراف فرکشنال

آراف فرکشنال دارای سوزن های بسیار باریک و ظریفی است که با سرعت خاصی به آهستگی وارد پوست می شود و امواج رادیو مغناطیس را به لایه های عمیق تر پوست وارد می کند و باعث ایجاد گرما در بخش درم پوست می شود و در نتیجه پوست تحریک به ساخت کلاژن و آلاستین جدید می شود .

لیزر آراف فارکشنال

کاربردهای لیزر آراف فرکشنال

  • سفت کردن پوست
  • درمان شلی پوست
  • لیفتینگ پوست بدون جراحی
  • سفت کردن ناحیه فک و غبغب( با استفاده از این لیزر می توان پوست گردن را سفت کرد و ظاهر زیبایی را در این ناحیه ایجاد کرد.)
  • در مان افتادگی پلک و بالا بردن ابروها ( در صورتی که افتادگی پلک بسیار شدید باشد استفاده از این لیزر توصیه نمی شود و با استفاده از جراحی می توان مشکل افتادگی پلک را برطرف کرد.)

درمان چین و چروک صورت با لیزر آراف فارکشنال

یکی از مهمترین کاربرد های لیزر آراف فرکشنال درمان چین و چروک صورت است. با استفاده از این روش در کم ترین جلسه درمانی چین و چروک صورت از بین می رود و پوست صورت شاداب تر و جوان تر می شود. همچنین برای از بین بردن چروک های دور چشم استفاده از لیزر آراف فرکشنال امکان پذیر است.

از بین بردن جای جوش با لیزر آراف فرکشنال

ماندن جای جوش یکی از بزرگترین مشکلات پوستی است که بسیاری از افراد با این مشکل مواجه می شوند که ظاهر فرد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. درمان جای جوش و اسکار آکنه با استفاده از لیزر آراف فارکشنال امکان پذیر است. با استفاده از لیزر آراف فارکشنال بافت تخریب شده پوست با وارد شدن ضربه به پوست جبران می شود. در رفع اسکار های عمقی لیزر آراف بسیار کاربرد دارد. در برخی موارد برای گرفتن نتیجه بهتر لیزر آراف فرکشنال با لیزر فرکشنال co2 ترکیب می شود که نتایج بسیار درخشانی را به همراه می آورد. بعد از لیزر آراف فرد بالافاصله می تواند به کارهای روزانه خود باز گردد.

 درمان ترک های پوستی با لیزر آراف فرکشنال

افزایش وزن و کاهش وزن های شدید و بارداری و زایمان  موجب ترک خوردن پوست بدن می شود که ازبین بردن و رفع این ترک های پوستی با استفاده از لیزر آراف فرکشنال امکان پذیر است و می توان این ترک های پوستی را کاهش داد و یا بطور کامل محو کرد و ظاهر زیبایی را در پوست ایجاد نمود.

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: 09012222118 – 02188642413

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *