از بین بردن جای جوش

درمان جای جوش

درمان جای جوش

فکر می کنید بهترین درمان جای جوش چه نوع درمانی است ؟ در این مقاله می خواهیم در مورد روش مهم در درمان جای جوش توضیح دهیم .

درمان جای جوش یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است جای جوش های باقی مانده بروی پوست صورت است که موجب شده است در زیبایی فرد تاثیر بگذارد. روش های مختلفی برای درمان جای جوش مطرح شده است که با توجه به شدت جای جوش و نوع پوست فرد برای درمان جای جوش مورد استفاده قرار می گیرند.

دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست ، مو و زیبایی جهت ارتباط می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید .شماره تماس ونک و شهر قدس به ترتیب عبارتست از : : ۸۸۶۴۲۴۱۳ – ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۱ – ۰۹۰۱۴۴۴۴۱۱۸

در بسیاری از موارد درمان های خانگی برای از بین بردن جای جوش به تنهایی کافی نیستند از این رو برای از بین بردن جای جوش های خود حتما باید به یک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید تا با استفاده از روش های مختلفی مانند سابسیژن، میکرونیدلینگ، فرکشنال آراف و تکنیک های پانچ جای جوش های باقی مانده بروی پوست صورت را رفع نمایند. دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست با استفاده از روش های نام برده جای جوش های باقی مانده بروی پوست صورت را رفع می نمایند و ظاهر زیبایی را در پوست صورت ایجاد می کنند همچنین در بسیاری از موارد برای رفع جای جوش بصورت یک پکیج از روش های فوق استفاده می کنند.

از بین بردن جای جوش

از بین بردن جای جوش

اسکار آکنه با توجه به تیپ های مختلف ، انواع مختلفی و عمق مختلفی که داره درمان متفاوتی رو می طلبد بسیاری از اسکار های آکنه لایه های ضایعه پوست رو درگیر کرده اند و همین دلیل درمان های رایج در درمان اسکار مثل لایه برداری های عمیق ، لیزر co2 فرکشنال و همین طور روش بهتر به نام میکرونیدلینگ روی این ها تقریباً کم تاثیر یا بی تاثیر هستند لذا لازم است که اول این اسکار ریموو شود .

بر فرض مثال اگر ما اسکار داشته باشیم که عمیق باشد و کف گود آن  لایه ضایعه پوست رو درگیر کرده در روش های مختلف می توان آن را درمان کرد که مهمترین آن پانچ است که می توان به وسیله پانچ قسمت ضایعه رو ریموو کنیم زیرا انقدر ضایعه عمیق است که دیگر نمی توانیم ضایعه رو بهبود ببخشیم با انجام پانچ پوست ریموو و جمع می شود و اسکار عمیق تبدیل به اسکار های سطحی تر می شود و بعد با درمان های دیگه می توانیم اسکار باقی مانده رو از بین ببریم .یا می توانیم اسکار رو که چسبندگی با لایه های پایین تر داره سابسیژن انجام دهیم سابسیژن با استفاده از ابزار مخصوصی انجام می شود با این عمل کف اسکار رو از لایه های پایینی آزاد می کنیم در نتیجه اسکار می تواند بالا تر بیاید و عمق کمتری داشته باشد.

تفاوت پانچ و سابسیژن در درمان جای جوش

وقتی پانچ انجام می دهیم پوست سالم جای آن را می گیرد اما وقتی سابسیژن انجام می دهیم همان پوست و همان نما بالا تر می آید این تفاوت پانچ و سابسیژن است ناگفته نماند بعضی از اسکار های خیلی عمیق است رو نمی توان سابسیژن انجام دهیم و باید حتماً پانچ انجام شود .

درمان جای جوش

درمان جای جوش

پیلینگ نقطه ای

پلینگ نقطه ای یکی از روش های از بین بردن جای جوش است که این روش بیشتر برای رفع اسکار های عمیق مورد استفاده قرار می گیرد.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از ایمن ترین و جدید ترین روش های کلاژن سازی پوست است که امروز استفاده از این روش برای ساخت طبیعی کلاژن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش منافذ بسیار ریزی با استفاده از دستگاهی بنام درماپن در پوست ایجاد می شود و مقدار زیادی کلاژن زمانی که پوست اقدام به ترمیم این منافذ می کند ساخته می شود و در نتیجه جای جوش های باقی مانده بروی پوست از بین می رود.

شما عزیزان می توانید یکی از روش های درمان جای جوش که توسط دکتر سلیمانی انجام شده است  را با کلیک کردن بر روی تصویر زیر مشاهده کنید.

بهترین متخصص پوست و مو در تهران

روش های پانچ و سابسیژن روش هایی هستند که باید به آرامی بر روی پوست انجام شود پزشکی که می خواهد انجام دهد باید تبحر خاصی تو این زمینه داشته باشد و کاملاً کار کرده باشد تا مریض رو در ریسک مشکلات مختلف قرار ندهد .بعد از پانچ و سابسیژن می توانیم از روش های مختلفی برای درمان جای جوش استفاده کنیم.

مقاله های مرتبط با بیماری های ویروسی پوستی  عبارتست از :

درمان جای جوش با روش سابسیژن و میکرونیدلینگ

درمان جای جوش

جای جوش با لیزر فرکشنال

درمان لیزری اسکارهای آکنه

میکرونیدلینگ

دکتر سلیمانی متخصص پوست

آدرس مطب ونک : خیابان ولی عصر ، بالاتر از میدان ونک ، کوچه برادران شریفی ، پلاک ۶۱ ، واحد ۱ ، ساختمان پزشکان خشایار

تلفن تماس : ۸۸۶۴۲۴۱۳ – ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۱ -۰۹۰۱۲۲۲۲۱۱۸

آدرس مطب شهر قدس : میدان قدس- بلوار امام خمینی – جنب داروخانه رستمی- ساختمان پزشکان مهدیه- طبقه ۴ واحد۱۰
شماره تماس :  ۰۹۰۱۴۴۴۴۱۱۸ – ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *