سوالات متداول میکرودرم

سوالات متداول میکرودرم

سوالات متداول میکرودرم

بسیاری از افرادی که برای جوانسازی پوست خود خواستار انجام میکرودرم هستند سوالاتی را از دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو  می پرسند که در این مقاله در ابتدا توضیح مختصری در رابطه با میکردودرم ابریژن داده می شود و پس از آن سوالات متداول در رابطه با میکرودرم ابریژن پاسخ داده می شود.

سوالات متداول میکرودرم

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن به منظور جوانسازی پوست و شفاف سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد در این روش چین و چروک پوست و لکه های غیر مادرزادی از بین می روند و ظاهر زیبایی در پوست صورت ایجاد می شود. در این روش پوست فرد با یک ماده بی ضرر به نام پودر اکسید آلومینیوم در تماس بوده کریستال های ریز موجود در این ماده موجب سابیده شدن پوست می شوند و در نتیجه بافت های مرده از بین می روند و پوست صورت ترمیم می شود و فرد به یک پوست جوان و شاداب دستیابی می نماید. درزیر به برخی ازسوالات متداول میکرودرم پاسخ داده شده است تا شما درصورتی که برای شادابی و جوانسازی پوست خود خواستار استفاده از این روش هستید اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

چه افرادی برای انجام میکرودرم ابریژن مناسب می باشند؟

انجام میکرودرم ابریژن در برخی از افراد توصیه نمی شود افرادی که مبتلا به بیماری پوستی روزآسه، اگزما، درماتیت و آکنه فعال هستند برای انجام میکرودرم ابریژن کاندیدای مناسبی نیستند و انجام میکرودرم ابریژن در این افراد می تواند عوارضی را به همراه آورد. میکرودرم ابریژن یک روش بسیار ایمن است که نتایج بسیار درخشانی را به همراه آورده است.

مدت زمان انجام میکرودرم ابریژن چقدر است؟

مدت زمان جوانسازی پوست با استفاده از میکرودرم ابریژن به طور معمول بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می باشد. پس از گذراندن یک جلسه درمانی میتوان نتایج آن را کاملا مشاهده کرد اما برای مشاهده نتایج نهایی نیاز به سپری شدن چندین جلسه است.

آیا در این روش دردی حس می شود؟

در این روش هیچ دردی احساس نمی شود زیرا بلورهای ریزاکسید آلومینیوم به آرامی بروی پوست مالیده می شوند.

آیا انجام این روش بی خطر است؟

میکرودرم ابریژن یک روش کاملا غیر تهاجمی و بسیار ایمن است که کمترین خطر و عوارض را به همراه دارد. بعد از انجام این روش فرد بلافاصله می تواند طراوت و شادابی پوست خود را حس کند.

آیا میکرودرم ابریژن می تواند جای جوش را ازبین ببرد؟

با استفاده از این روش می توان جای جوش هایی که عمیق نیستند را ازبین برد استفاده از این روش برای از بین بردن جای جوش های عمیق مناسب نیست.

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: ۰۹۰۱۲۲۲۲۱۱۸ – ۰۲۱۸۸۶۴۲۴۱۳

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *