جوانسازی پوست با لیزر

از بین بردن چین و چروک های صورت

از بین بردن چین و چروک های صورت

چروک های که با بالا رفتن  سن روی صورت به وجود می آید ممکن است صورت را خسته و بسیار پیر و شکسته نشان دهد . اما امروزه می توان با وجود روش های متعددی که در زمینه پزشکی پوست و مو وجود دارد پوست صورت خود را زیبا کنید. روش های جوانسازی پوست صورت متفاوت  است که ما در اینجا به توضیح چند روش می پردازیم.

استفاده از پمادها و محلول ها : شاید این روش برای جلوگیری از افتادگی پوست و همچنین برای از بین بردن چروک های بسیار سطحی موفقیت آمیز باشد . اما برای افراد با سن زیاد به هیچ عنوان نمی تواند نتیجه بخش باشد .

جراحی : جراحی لیفت صورت که از عمل های زیبایی هزینه بر هم محسوب می شود با  ایجاد برش در اطراف پوست و کشیدن آن چروک ها را از بین می برد.

تزریق چربی: تزریق چربی در طی سه مرحله انجام می گیرد. که در ابتدا چربی ها از بدن گرفته می شود سپس تصفیه می شوند و در نهایت به محل مورد نظر تزریق می شود  و فرد می تواند در همان لحظه تغییراتی که در صورت وی ایجاد شده را مشاهده کند.برای انجام تزریق چربی در صورت نیازی به بیهوشی نیست و تنها از بی حسی های موضعی استفاده می شود.این روش ماندگاری بین چند ماه تا چند سال را دارد.

از بین بردن چین و چروک های صورت

تزریق بوتاکس : با تزریق بوتاکس می توان تغییرات زیادی در پوست ایجاد کرد.  بوتاکس موارد کاربردی زیادی  دارد. از بوتاکس جهت زیبایی و درمان استفاده می شود. در زیبایی می توان از بوتاکس برای رفع چین و چروک های پوست استفاده کرد. متخصص پوست در زمینه ی درمان از بوتاکس برای درمان میگرن و همچنین برای کاهش تعریق زیر بغل می تواند استفاده کند. بهتر است بدانید که بوتاکس درد نخواهد داشت. زیرا قبل از اینکه تزریق بوتاکس انجام شود، به محل مورد نظر بی حسی موضعی تزریق می کنند و یا با کمپرس یخ آن ناحیه را بی حس می کنند. هنگام تزریق بوتاکس بیمار تنها سوزش مختصری را حس خواهد کرد. اگر بعد از بوتاکس هم دردی وجود داشته باشد خیلی مختصر است و با گذاشتن کمپرس بر روی محل بوتاکس درد رفع خواهد شد.

تزریق ژل : ژل ها و یا پرکننده ها از موادی تشکیل شده اند که با بافت زیر پوست سازگاری دارند و مشکلی را برای فرد به وجود نمی آورد و بعد از اینکه وارد زیر پوست می شود باعث برجسته شدن آن منطقه شده و چین و چروک ها را مخفی می کند .

با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو و زیبایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *