از بین بردن فرورفتگی های پوست صورت

از بین بردن فرورفتگی های پوست صورت

از بین بردن فرورفتگی های پوست صورت

برای از بین بردن فرورفتگی های پوست روش های متعددی بکار گرفته می شود که در ادامه مطلب به بیان توضیحاتی در رابطه با این روش ها پرداخته شده است .

از بین بردن فرورفتگی های پوست صورت

ساب سیژن

در این روش از بی حسی موضعی استفاده می شود، توسط سوزن مخصوصی بافت های زیرین و چسبندگی های پوستی جدا می شوند ، و از عمق اسکار های عمیق کاسته می شود و به مرور زمان و با ساخت کلاژن بیشتر عمق فرورفتگی ها پر می شود و از بین می رود .

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن در فرورفتگی های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد ، با استفاده از این روش لایه سطحی پوست برداشته می شود و سطح پوست هموار می شود . این روش بیشتر برای از بین بردن جای جوش و محل تیرگی مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که عمق اسکار بیشتر باشد از تعداد جلسات بیشتری استفاده می شود . در اسکار هایی عمیق نمی توان نتیجه خوبی را از این روش دریافت کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با میکرودرم ابریژن می توانید به مقاله میکرودرم ابریژن مراجعه نمایید .

لیزر co2

برای بکارگیری لیزر co2 از بی حسی موضعی استفاده می شود ، در فرورفتگی های سطحی و متوسط لیزر co2 گزینه مناسبی می باشد اما امروزه لیزر co2 فرکشنال جایگزین این لیزر شده است و بیشتر از این نوع لیزر استفاده می شود . بعد از لیزر co2 پوست پانسمان می شود اما با بکارگیری لیزر co2 فرکشنال دیگر نیازی به پانسمان پوست نیست.

لیزر فرکشنالCO2

یکی دیگر از روش هایی که می توان برای از بین بردن تورفتگی ها پوست بکار گرفت لیزر  فرکشنال co2 می باشد ، این روش از محبوبیت خاصی برخورد می باشد و نتایج آن بسیار قابل قبول است ، با استفاده از این روش پوست دچار زخم یا ترشحی نمی شود و هیچ گونه آثاری از لیزر باقی نمی ماند فقط قرمزی مختصری به مدت ۵ تا ۶ روز ایجاد می شود. لیزر فرشکنال co2 عوارض لیزر co2 را ندارد بسته به عمق تورفتگی ها تعداد جلساتی تعیین میشود که برای دریافت بهترین نتیجه باید تمامی این جلسات به طور کامل سپری شود . لیزر co2 فرکشنال در افرادی که تورفتگی های سطحی دارند گزینه مناسب تری می باشد .

تزریق چربی

در تورفتگی های عمیق تزریق چربی می توان گزینه مناسبی باشد، می توان با استفاده از چربی که توسط لیپوماتیک از خود فرد گرفته می شود ، در درون اسکار ها و تورفتگی ها تزریق کرد و ظاهر تورفتگی را هموار با پوست صورت کرد . در ادامه متخصص پوست می تواند روی ناحیه اسکار را لیزر کند و به طور کامل با ظاهر بسیار مناسبی این تورفتگی ها را از بین ببرد و ظاهر زیبایی را در پوست صورت ایجاد کند

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: ۰۹۰۱۲۲۲۲۱۱۸ – ۰۲۱۸۸۶۴۲۴۱۳

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *