مزایای تزریق چربی

مزایای تزریق چربی

 مزایای تزریق چربی

کم شدن چربی پوست یکی از علت های اصلی پیری است.

از دست رفتن چربی پوست موجب می شود که چین و چروک هایی بروی پوست و در نواحی از جمله اطراف چشم، شقیقه ها و گونه ها ایجاد شود با تزریق چربی می توان این چین و چروک ها را از بین برد . همچنین با از دست رفتن چربی زیر پوست خطوطی بروی پوست صورت مانند خط اخم و خط خنده ایجاد می شود که موجب می شود چهره فرد پیر تر از حالت عادی نشانه داده شود که با تزریق چربی در این خطوط می توان این خطوط را از بین برد و ظاهر زیبایی را در پوست ایجاد کرد.

مزایای تزریق چربی

برای از بین بردن خطوط پوست صورت می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد اما در صورتی که این خطوط عمیق باشند تزریق بوتاکس تاثیر بسیاری نمی تواند بگذارد و برای از بین بردن این خطوط باید از تزریق فیلر و پرکننده استفاده کرد. یکی از بهترین و تاثیر گذارترین پرکننده ها چربی می باشد زیرا چربی یک حجم دهنده طبیعی است که از نواحی مختلف بدن گرفته می شود و به نواحی از صورت که نیاز به افزایش حجم دارد تزریق می شود با تزریق چربی در خطوط و چین و چروک پوست صورت می توان این نواحی را هم سطح پوست کرد.

مزایای تزریق چربی

احتمال واکنش آلرژیک و پس زدن پیوند پس از تزریق چربی وجود ندارد زیرا چربی ازبدن خود فرد گرفته می شود.

دوام و ماندگاری چربی از سایر فیلر های قابل جذب بیشتر است.

امکان جابه جایی یا حرکت چربی در زیر پوست وجود ندارد.

هزینه تزریق چربی بسیار مقرون به صرفه می باشد و عوارض بسیار کمی دارد و در صورت نیاز می توان هر چند بار که لازم است این تزریق را انجام داد.

نتیجه گیری

تزریق چربی یک روش ایمن با تاثیر گذاری بالا است که در این روش بافت چربی از سایر نواحی بدن گرفته می شود و به عنوان یک فیلر طبیعی با میزان ماندگاری و تاثیر گذاری بالا برای از بین بردن، پر کردن و تامین حجم از دست رفته خطوط و چین و چروک ها صورت که بر اثر افزایش سن بوجود آمده است به کار می رود.

تزریق چربی محدودیت سنی ندارد اما بیشتر در افراد میانسال برای از بین بردن چین و چروک و خطوط مورد استفاده قرار کمی گیرد با توجه به این که چربی مورد نیاز از نواحی مختلف خود شخص گرفته می شود به خوبی در محل تزریق شده پذیرفته می شود و بعنوان یک ماده مصنوعی و بیگانه در بدن شناخته نمی شود و در نتیجه احتمال بروز عفونت و حساسیت در این روش بسیار کاهش می یابد.

برخی از خدمات دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو:

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: 09012222118 – 02188642413

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *