جوانسازی پوست با لیزر

جوان سازی پوست صورت با لیزر

جوان سازی پوست صورت با لیزر

یکی از روش های جوانسازی پوست لیزر می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد . با استفاده از لیزر می توان اثرات ناشی از افزایش سن و نور آفتاب را کاهش داد . یکی از ایمن ترین و موثر ترین روش های جوانسازی پوست ، لیزر فرکشنال می باشد که می توان با استفاده از این روش بهترین نتایج را در مدت زمان کمی بدست آورد .

جوانسازی پوست با لیزر

برای اینکه بخواهید پوستی صاف و بدون چروک داشته باشید جوانسازی پوست با لیزر گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد ، لیزر با برداشتن لایه های سطحی آسیب دیده به تولید کلاژن و سلول های پوستی جدید در لایه های زیرین کمک بسیار شایانی می کند .

انواع لیزر

برای جوانسنزی پوست با لیزر انواع دستگاه های لیزر وجود دارد که از تاثیر گذار ترین آن ها می توان به لیزر فرکشنال و لیزر CO2 اشاره کرد در ادامه مطلب در رابطه با هر یک از این لیزر ها توضیح مختصری داده می شود تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید

لیزر CO2

لیزر CO2 یکی از روش قدیمی به حساب می آید که امروزه بسیار مورد استفاده قرار نمی گیرد با استفاده از این لیزر می توان باعث تولید کلاژن در لایه های زیرین و در نتیجه جوان سازی پوست شد . لیزر CO2 باعث کاهش یا رفع چروک صورت می شود و شادابی و جوانی از دست رفته پوست را باز می گرداند .

لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال نسبت به سایر لیزر های دیگر متمایز تر می باشد زیرا این لیزر دارای عارضه بسیار کمی باشد و نتایج بسیار بهتری با استفاده از این لیزر دریافت می شود .
با استفاده از این لیزر فرد درد بسیار کمتری را تحمل می کند و پوست دچار التهاب یا تورم نمی شود.
با استفاده از این لیزر تنها می توان در یک جلسه بهبودی کامل ظاهر پوست را مشاهده کرد .

با بکارگیری لیزر فرکشنال و تاباندن یک پرتو نور لیزری لایه های خارجی پوست بخار می شود و در نتیجه با تحریک کلاژن در لایه های زیرین پوست صاف تر و جوان تر می شود .

 

هزینه و قیمت

 

در هزینه جوانسازی پوست با لیزر عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشد بعنوان مثال نوع لیزری که مورد استفاده قرار می گیرد و وسعت ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات لازم از عواملی می باشند که در تعین هزینه تاثبر گذار می باشد برای اطلاع دقیق در رابطه با هزینه جوانسازی پوست با لیزر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو دریافت نمایید

برای جوانسازی پوست روش های بسیاری مانند لایه برداری ، تزریق بوتاکس، تزریق ژل ، تزریق چربی، لیزر ، پیلینگ، کربوکسی تراپی، هیدرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ ارائه شده است که تمامی این روش های زیبایی توسط دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو انجام می گیرد . این روش ها به دلیل نتایج موثر و عوارض کمی که دارند امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از این روش ها می توانید به مقاله آن مراجعه نمایید و با مکانیزم هر روش آشنا شوید . برای اینکه بتوانید نتیجه بسیار مطلوبی را دریافت نمایید باید در ابتدا پزشک تشخیص دهد که کدام روش مناسب شما می باشد .

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: 09012222118 – 02188642413

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *