از بین بردن خال

از بین بردن خال

امروزه از بین بردن خال و یا جای خال یکی از رایج ترین جراحی هایی است که افراد انجام می دهند، البته روش های اصولی و صحیح با مراجعه به متخصص پوست و مو وجود دارد که می تواند شما را به این خواسته برساند .
درمقابل وجود برخی از راه کار های غیر اصولی می تواند شما را با عوارض جبران ناپذیر همراه سازد .
هزینه‌های درمانی بالا پوست و مو باعث شده که بسیاری از افراد دست به خود درمانی بزنند  و این مساله می تواند آسیب های بسیار جدی به فرد وارد نماید . خانم‌ها به عنوان مشتری‌های پر و پا قرص توصیه‌های زیبایی بیشتر از مردان در جستجوی راه‌های زیبایی و به دلیل هزینه‌های بالا، راه‌های میانبر آن هستند ، اما در بیشتر موارد عوارض این راه کار ها از هزینه های اولیه ای که به صورت علمی و پزشکی بر آورد می شود بیشتر خواهد بود .

برداشتن خال
برخی از آرایشگاه‌های زنانه هم از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و خدمات زیبایی و پوستی که در حیطه فعالیت شان نیست  را ارائه می نمایند و مشاوره های غلط پوست و زیبایی را جزو خدمات خود می گنجانند ، البته مشاوره پوست و مو  نیازمند تشخیص متخصصان زبده است و شما حتما باید به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید .
به تازگی توصیه جدیدی از سوی آرایشگاه ها و حتی در شبکه های مجازی برای از بین بردن خال های پوستی به افراد توصیه می شود که عوارض جبران ناپذیری دارد.

استفاده از پماد شاخ سوز

این پماد که برای برداشتن شاخ گوساله مورد استفاده قرار می گیرد،  میانبر خطرناک سوزاندن خال های پوستی است که نه تنها خال که بافت های پوستی را از میان می برد.با استفاده از این پماد پوست فرد ملتهب شده و به شدت تخریب می گردد، گویی پوست فرد سوخته باشد .
استفاده از این پماد  از نظر بهداشتی بسیار اشتباه است  و متخصصین پوست و مو استفاده و کاربرد آن را ممنوع اعلام داشته اند و با کسانی که توصیه می کنند  از این پماد استفاده شود باید برخورد شود.
باید به این نکته توجه داشته باشید که  اگر کسی قصد برداشتن خال را دارد، راه های بسیار ایمن تر و موثر تر مثل انواع مختلف لیزرها، جراحی ها و روش های مطمئن  دیگروجود دارد که بدون این که تغییر غیر قابل برگشتی را ایجاد کند آن منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.
با تشکر مدیریت سایت دکتر سلیمانی

4 پاسخ
  1. مهدی
    مهدی میگوید :

    بابا حالا یه راه حل کم هزینه پیدا شده کم مردم رو بترسونید ناگفته نماند مقدار مصرف خیلی مهم است زیاد نباید استفاده شود

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *