نکات مهم در رابطه با تزریق ژل

نکات مهم در رابطه با تزریق ژل

نکات مهم در رابطه با تزریق ژل

بسیاری از افرادی که لب های آن ها فرم زیبا و برجسته ندارد خواستار تزریق ژل در لب های خود هستند که قبل از انجام این تزریق نکات مهمی در رابطه با تزریق ژل در لب ها وجود دارد که باید آن ها را مطالعه نمایند تا اطلاعات لازم در این زمینه بدست آورند و با آگاهی کافی اقدام به انجام این کار نمایند تا پس از انجام این تزریق بهترین نتیجه را دریافت کنند.

نکات مهم در رابطه با تزریق ژل

تزریق ژل لب با بیحسی موضعی انجام می شود در این صورت قبل از انجام این کار اگر به لیدوکایین حساسیت دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید. در صورتی که تزریق ژل لب بدون بیحسی موضعی انجام شود بسیار دردناک است.

مدت زمان تزریق ژل لب حدود 10 تا 15 دقیقه است و نتیجه آن بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهد است. برای دریافت نتایج نهایی تزریق ژل لب یک تا دوهفته زمان لازم است زیرا بعد از تزریق معمولا بروی لب ها تورم مشاهده می شود.

بلافاصله پس از تزریق ژل لب شما می توانید فعالیت روزانه خود را از سر بگیرید زیرا پس از تزریق نیاز به استراحت نمی باشد.

توصیه می شود از یک هفته قبل از تزریق از مصرف فرآورده هایی که انعقاد خون را به تاخیر می اندازد مانند آسپرین، ژلوفن و بروفن خودداری نمایید تا از احتمال خونریزی پس از تزریق کاسته شود.

پس از تزریق ژل لب از دستکاری کردن محل تزریق جدا خودداری نمایید. احساس توده در لب و عدم تقارن کافی بینی لب ها پس از تزریق طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی ندارد زیرا به مرور زمان و طی یک یا دو هفته ازبین می رود.

ممکن است بعد از تزریق کبودی، قرمزی و تورم مشاهده شود که می توانید با استفاده از کمپرس یخ آن ها را کاهش دهید.

باید از کیفیت نوع ژلی که برای شما مصرف می شود مطمئن شوید زیرا مصرف ژل های بی کیفیت می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای شما به همراه آورد. ژل های بی کیفیت و ارزان می توانند جابه جا و یا گوله شوند که منظره بدی را بوجود می آورد. برای انجام این تزریق حتما به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید. دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو در این زمینه می توانند راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: 09012222118 – 02188642413

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *