تزریق بوتاکس

دکتر خوب برای تزریق بوتاکس

دکتر خوب برای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس روشی موثر و شایع برای برطرف کردن چین و چروک روی پوست می باشد . یکی از علل ایجاد این چین و چروک بخصوص در صورت بالارفتن سن می باشد که به تدریج بافت فرسوده می شود و شادابی و جوانی خود را از دست می دهد. برای تحریک پوست به کلاژن سازی از بوتاکس استفاده می شود . مواد حاوی این روش سمی است و باید در مناطق مشخصی تزریق شود در غیر اینصورت فرد را دچار عوارض جبران ناپذیری می کند . تبلیغات فریبنده ای که در خصوص تزریق بوتاکس وجود دارد که با کمترین هزینه و در اماکن غیر استاندارد انجام می شود افراد را ترغیب به انجام آن بدون کسب اطلاع از نحوه انجام تزریق و کیفیت مواد آن می کند .

تزریق بوتاکس

نقش دکتر خوب برای تزریق بوتاکس

نتایج موفقیت در تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد . مهم ترین عامل انتخاب پزشک متخصص می باشد . همانطور که اشاره کردیم بوتاکس حاوی مواد سمی می باشد که باید در نقاط مشخصی تزریق شود . حساسیت این کار بالاست و نیاز به دانش و تخصص دارد . این کار تنها باید توسط پزشک متخصص پوست انجام شود و انجام آن توسط سایر پزشک ها مانند پزشک عمومی به صلاح بیمار نمی باشد . عامل دیگری که در نتیجه و ماندگاری بوتاکس موثر میباشد کیفیت مواد تزریق شده می باشد . پزشک مجرب و متخصص نسبت به برندهای معتبر و با کیفیت اطلاع دارد و به بیمار اطلاعاتی درباره مزایا و معایب هر کدام از آنها می دهد . همچنین ممکن است عوارض احتمالی بعد از تزریق بوتاکس برای فرد ایجاد شود که تنها پزشک متخصص می تواند آن را درمان کند .

ماندگاری تزریق بوتاکس

دکتر خوب برای بوتاکس اطلاعاتی درباره میزان ماندگاری بوتاکس قبل از تزریق به بیمار می دهد. معمولا میزان ماندگاری بوتاکس موقت حدودا ۴ الی ۶ ماه می باشد . برای فهمیدن زمان تمدید بوتاکس باید به نمایان شدن چین و چروک در ناحیه تزریق شده دقت داشت . با از بین رفتن اثر بوتاکس چین و چروک به ناحیه تزریق شده بازمی گردد. بنابراین برای تزریق بوتاکس که علاوه بر تاثیرگذاری موثر دارای اثرات زیاد بدون کمترین عوارض احتمالی باشد به پزشک متخصص مراجعه کنید و از انجام تزریق در اماکنی مانند برخی آرایشگاهها یا اماکن غیر استاندارد و بهداشتی خودداری کنید .

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: ۰۹۰۱۲۲۲۲۱۱۸ – ۰۲۱۸۸۶۴۲۴۱۳

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *