درمان ریزش مو با مزوتراپی

کمبود مواد مغذی مناسب ، کاهش گردش خون و عدم تعادل هورمون در فولیکول مو و اطراف آن از علت های شایع ریزش مو می باشد که با استفاده از روش درمانی مزوتراپی دقیقا می توان این مشکلات را برطرف کرد، مزوتراپی باعث تحریک رشد مو طبیعی و توقف فوری از ریزش مو می شود.

درمان ریزش مو با مزوتراپی

مزوتراپی برای رشد مو چیست؟

مزوتراپی یک درمان جایگزین است که به کاهش درد و ریزش مو در مردان و زنان کمک می کند که باعث کاهش ریزش مو، ترویج رشد مو و کاهش طاسی در مردان می شود. مزوتراپی یک فرایند است که پروتئین، ویتامین ها و سایر سطوح مواد مغذی و عوامل رشد را در پوست بیمار مبتلا به ریزش مو تنظیم می کند. تزریق مزوتراپی به هیچ عنوان دردناک نمی باشد، تقویت کننده های مواد مغذی در پوست سر با تزریق پی آر پی برای کمک به تغذیه و آبرسانی پوست سر انجام می شود.
همچنین تزریق پی آر پی موجب شروع متابولیسم سلولی، از بین بردن عفونت ها و ترویج و تسریع رشد مو، بهبود گردش خون در پوست سر و تقویت و احیای فولیکول های مو برای کمک به ایجاد چربی های متراکم، درشت، قوی، طولانی و سالم می شود. تزریق پی آر پی درمان نسبتا سریع تر از روش های دیگر می باشد و برای درمان ریزش مو ارثی روش بسیار مناسبی می باشد .

تکنیک مزوتراپی برای رشد مو

مزوتراپی برای رشد مو شامل تکنیک تزریق مایع غنی از مواد مغذی در mesoderm پوست سر است – لایه زیر اپیدرم که به عنوان یک اتصال بین لایه چربی و بافت پوست عمل می کند. این تزریق با کمک یک اسلحه مزوتراپی ویژه ای انجام می شود که مجهز به یک سوزن استریل شده می باشد که پلاسمای غنی شده را در پوست سر تزریق می کند. این درمان معمولا طی یک دوره هشت جلسه، یک بار در هر هفته به مدت یک ساعت و نیم طول می کشد.
هنگامی که این درمان را تجربه می کنید، باید بیمار صبور باشد، زیرا نتایج قابل مشاهده تنها پس از جلسه پنجم مشاهده می شود. اساس ماده درماني که در طول درمان تزريق مي شود بستگي به علت ريزش مو دارد.
از آنجایی که این ماده به طور کلی حاوی ویتامین ها، مواد مغذی و دیگر مواد سازگار با بافت است، این درمان با توجه به عوارض جانبی و یا واکنش های آلرژیک در نظر گرفته می شود.

در بیمارانی که این درمان را تجربه می کنند هیچ و یا حداقل دردی و کم ناراحتی ایجاد نمی شود مزوتراپی یک راه حل آسان برای از بین بردن مشکل مزمن ریزش موی ارثی می باشد