تزریق کربوسکی تراپی پشت دست

جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی

جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی

برای جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی گازCO2 زیر پوست تزریق می شود تا چین و چروک روی پوست دست از بین برود و ظاهر زیبایی در پوست پشت دست بوجود آید . جریان خون در ناحیه  ای که گاز CO2 تزریق می شود افزایش پیدا می کند ، که در نتیجه این افزایش گردش خون چین و چروک بروی پوست از بین می رود و طراوت و جوانی از دست رفته پوست باز می گردد.

تزریق کربوسکی تراپی پشت دست

پوست پشت دست یکی از نواحی بدن می باشد که با افزایش سن چین و چروکی بروی آن نمایان می شود ، روش های مختلفی برای از بین رفتن این چین و چروک و جوانسازی پوست وجود دارد مانند تزریق چربی و کربوکسی تراپی که در این مقاله توضیحاتی در رابطه با جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی و مکانیزم انجام این روش داده می شود .

کاربردهای کربوسکی تراپی

  • جوانسازی پوست
  • ترمیم سیاهی پوستی
  • از بین بردن چین و چروک پوست
  • از بین بردن سلولیت
  • از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم
  • از بین بردن ترک های پوستی

مکانیسم اثر کربوکسی تراپی

گاز دی اکسید کربن هر روز توسط سلول های بدن تولید می شود و وارد خون می شود و از طریق ریه ها دفع می شود ، این گاز یک گاز غیر سمی می باشد که با تزریق در بدن هیچگونه عارضه ای را بوجود نمی آورد بلکه با افزایش گردش خون چین و چروک و رنگ تیره پوست را از بین می برد .

زمانی که گاز دی اکسید کربن به بدن تزریق می شود ، هموگلوبین به دلیل تمایل بیشتر به دی اکسید کربن، اکسیژن را آزاد میکند و به دی اکسید کربن متصل میشود که این امر باعث افزایش گردش خون و افزایش تولید الاستین و کلاژن پوست می شود .

نتیجه گیری

با تزریق گاز CO2 که یک گاز غیر سمی می باشد می توان با افزایش اکسیژن، افزایش گردش خون وتولید و ساخت کلاژن و الاستین جدید چین و چروک و تیرگی پوست را از بین برد و از ظاهر زیبا و شادابی که در پوست بوجود می آید لذت کافی را برد ، این تزریق هیچ گونه عارضه خاصی را بوجود نمی آورد و روش بسیار ایمن و تاثیر گذار می باشد.

 

برای مشاهده کلیکی کنید

 

 

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: 09012222118 – 02188642413

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *