تزریق چربی در صورت

تزریق چربی به صورت

 تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت می تواند با اهداف مختلفی انجام شود و بستگی به نیاز بیمار چربی به صورت فرد پیوند داده می شود . تزریق چربی دو کاربرد دارد.1- از بین بردن چین و چروک های صورت به خصوص چروک های پیشانی و از بین بردن خط خنده و  جوانسازی چروک های دور چشم 2- جهت برجسته کردن و پر کردن برخی از اجزای صورت مانند لب  و گونه که می تواند صورت فرد را جذاب تر و شاداب تر کند .

که البته در برجسته سازی اجزای صورت  متخصص پوست باید نهایت دقت را داشته باشد تا میزان تزریق چربی به اندازه ای باشد تا بعد از جذب چربی به بدن  این اجزا دفورمه و همچنین غیر قرینه نشوند. در صورتی نتیجه تزریق چربی موفقیت آمیز خواهد بود که مقدار تزریق چربی وارد شده و همچنین عمق تزریق چربی دقیق و صحیح باشد .

تزریق چربی در صورت چگونه است ؟

تزریق چربی در طی سه مرحله انجام می گیرد. که در ابتدا چربی ها از بدن گرفته می شود سپس تصفیه می شوند و در نهایت به محل مورد نظر تزریق می شود  و فرد می تواند در همان لحظه تغییراتی که در صورت وی ایجاد شده را مشاهده کند.برای انجام تزریق چربی در صورت نیازی به بیهوشی نیست و تنها از بی حسی های موضعی استفاده می شود  درد ناشی از انتقال چربی  در تمام موارد به مقدار کم است. این ناراحتی کوتاه مدت است که بیمار می تواند آنها را با مصرف داروهای مسکن کنترل کند.

تزریق چربی در صورت

افراد مناسب برای تزریق چربی در صورت

  • با بالا رفتن سن پیری صورت ایجاد می شود  و چین و چروک های عمیق را نمی توان با هیج درمان دارویی از بین برد به همین دلیل نیاز به جراحی های زیبایی صورت و یا استفاده از روش های نیمه تهاجمی مانند تزریق ژل و یا تزریق چربی است . با تزریق چربی به صورت چروک های عمیق را می توان برای چند ماه تا چند سال پر کرد و بعد از کم شدن اثر گذاری آنها می توان دوباره این روش را  تکرار کرد.
  • تزریق چربی برای افراد با صورت های لاغر و پر کردن قسمت های خالی پوست صورت (همچون خطوط زیر چشم یا زیر استخوان های گونه) استفاده می شود.
  • کسانی که حجم لب های خود را از دست داده اند
  • از بین بردن فرورفتگی های صورت که به دلیل زخم و جراحت به وجود آمده است

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۱ – ۰۹۳۵۶۲۴۸۸۶۳ – ۰۲۱۸۸۶۴۲۴۱۳

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *