مزوتراپی

مزوتراپی، از جمله روش های نوین و ایمنی است که با تزریق ویتامین ها، آنزیم ها و هورمون ها به جوانسازی پوست و هم چنین حذف چربی های اضافی کمک می کند. از دیگر کاربردهای مزوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حذف چربی در نواحی مانند ران ها، پا، بازو و صورت

رفع سلولیت

رفع چین و چروک ها

کشیدگی پوست افتاده

درمان ریزش مودر این روش، تزریق به لایه های داخلی پوست با استفاده از سوزن های ریز انجام می شود، با انجام این تزریق، مواردی هم چون گردش خون نامناسب و التهاب، که از جمله دلایل آسیب های پوستی هستند، نیز برطرف خواهد شد.

آمادگی های لازم پیش از انجام مزوتراپی

توصیه می شود مصرف داروهایی مانند آسپیرین، داروهای استروئیدی و غیر التهابی، یک هفته قبل از مزوتراپی قطع شود. این داروها که داروهای مسکن هستند، احتمال خونریزی و کبودی را افزایش می دهند.

در طول هر جلسه مزوتراپی، ممکن است از داروهای بی حس کننده استفاده شود. عمق تزریق به عواملی مانند هدف انجام تزریق، بستگی دارد. تعدادجلسات نیز به این بستگی دارد که آیا فرد به نتیجه دلخواه خود رسیده است یا خیر.

این که بخواهیم در خصوص اثر بخشی مزوتراپی صورت صحبت کنیم، کمی چالش برانگیز خواهد بود، زیرا که عوامل متعددی از جمله مواد استفاده شده و روش های درمانی، در اثر بخشی این روش تاثیر می گذارند.

از آن جایی که مزوتراپی صورت، روش غیر تهاجمی است و نیازی به ایجاد برش نیست، دوره نقاهت و مراقبت خاصی بعد از انجام این روش وجود ندارد و فرد قادر به انجام کارها و فعالیت های روزانه خود خواهد بود. در صورتی که التهاب و درد در ناحیه تزریق وجود داشته باشد، فرد می تواند یک روز را در منزل استراحت کند.

دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست ، مو و زیبایی جهت ارتباط می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید .شماره تماس ونک و شهر قدس به ترتیب عبارتست از : : ۸۸۶۴۲۴۱۳ – ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۱ – ۰۹۰۱۴۴۴۴۱۱۸

مزوتراپی، عوارض و خطرات بسیار کمی را برای فرد به همراه دارد، اما احتمال مشاهده علائمی مانند درد، حساسیت، خارش، اسکار و یا قرمزی در ناحیه تزریق وجود دارد.

مزوتراپی

آیا مزوتراپی به درمان ریزش مو کمک می کند؟

علاوه بر مزایای مزوتراپی در رفع چین و چروک و خطوط ایجاد شده در اثر افزایش سن، درمان ریزش مو نیز از جمله مزایا و کاربردهای این روش می باشد. هدف از درمان ریزش مو با مزوتراپی عبارت است از:

• رفع برهم خوردن تعادل هورمون های فولیکول مو
  • تغذیه مو
  • بهبود جریان خونرسانی

مقایسه مزوتراپی و لیپوساکشن

لیپوساکشن، روش دائمی حذف چربی هاست، که در آن چربی ها با ایجاد برش بسیار کوچک بر روی پوست، و وارد شدن لوله ای باریک، برداشته می شوند. درست که اثربخشی این روش نسبت به مزوتراپی بیشتر است، اما چیزی در حدود شش هفته، دوره نقاهت دارد.

احتمال مشاهده عوارضی هم چون آسیب اعصاب و رگ های خونی، آسیب های پوستی و یا عفونت نیز در این روش وجود دارد.

مقاله های مرتبط سایت دکتر امیر سلیمانی عبارتست از :

زگیل ها

کهیر های فیزیکی

بیماری پمفیگوس

آبله مرغان

تبخال تناسلی

زونا و درمان آن

دکتر سلیمانی متخصص پوست

آدرس مطب ونک : خیابان ولی عصر ، بالاتر از میدان ونک ، کوچه برادران شریفی ، پلاک ۶۱ ، واحد ۱ ، ساختمان پزشکان خشایار

تلفن تماس : ۸۸۶۴۲۴۱۳ – ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۱ -۰۹۰۱۲۲۲۲۱۱۸

آدرس مطب شهر قدس : میدان قدس- بلوار امام خمینی – جنب داروخانه رستمی- ساختمان پزشکان مهدیه- طبقه ۴ واحد۱۰
شماره تماس :  ۰۹۰۱۴۴۴۴۱۱۸ – ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۰